ادمهــــــــا..


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ






 

ادمــها..

.. وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند .

... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند.

... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند !

 



نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت13:53---23 تير 1392
س. مهناز جونم . مرسی عزیزم لینک شدی
پاسخ: با افتخار لینک شدی عزیزه من...!!


mohammad shojaei
ساعت17:18---14 تير 1392
سلامتی دختری که دورش پر پسر اسمی و پولداره ولی دلش گیر یه نفره....

سلامتی دختری که خیلی کسا می خوان باهاش باشن اما اون یه نفر رو می خواد....

سلامتی دختری که فقط واسه 1ساعت دیدنت... 5ساعت توی راهه.... ولی هیچ انتظاری ازت نداره...

سلامتی دختری که تمام زندگیشی..

سلامتی مخــــــــــــــــــــــــــــ ـــاطب خاص







سلام خوبی اجی خیلی عالی شدی قربونت بای
پاسخ:اصلا بسلامتی همه دختر پسرای با معرفت داداشی جونم:-*


فآطِمـﮧ
ساعت21:09---3 تير 1392
چه تلخ ...

AmIr
ساعت15:48---7 خرداد 1392
من را تو به راه عشق خواندی ممنون

از بابت عشق دل ستاندی ممنون

حتی به رقیب اگر مرا بفروشی

با من دو سه روز از اینکه ماندی ممنون


saba
ساعت16:34---25 ارديبهشت 1392
toro khoda doost gomnam khodeto moarefi kon khahesh mikonamپاسخ:افتخار نیدم معرفی کنم

sa
ساعت18:24---15 ارديبهشت 1392
salam azizam nashnakhtameton khahesh mikonam moarefi konin پاسخ:افتخار نمیدممم معرفی کنم اصرار نکن...!!!ههه

مادر
ساعت15:50---11 ارديبهشت 1392
به خودم می بالم؛که فرشته ای؛بی بال وپر؛چون تو دارم؛همیشه؛شاد و سر زنده باشی؛گلبرگ کتاب زندگیمپاسخ:منم به خودم می بالم که مادری به ظرافت و لطیفی گلبرگ ها دارم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 10 / 2 / 1392برچسب:, | 18:48 |


Ɖɛƨιɢиɛя