خـــــــلاصـــــــ...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





 

کاش باران بگیرد ...

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش "ها" کنم

 


و با گوشه ی آستینم هومه را یکباره پاک کنم
 
...

وخلاص...


نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت13:30---18 بهمن 1391
فرشته مهربون از آسمون اومد پایین و گفت:
ازین دنیا چی می خوای تا برات برآورده کنم !
گفتم: اونی که داره این اس ام اس رو می خونه
گفت: نگفتم که تمومه دنیا رو


AmIr
ساعت1:47---14 بهمن 1391
نفس بده که برات نفس نفس بزنم
نفس به جز تو نخواهم برای کسی بزنم
مرا اسیر خود کردی دعایم کن
که آخرین نفس را در این قفس بزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 8 / 11 / 1391برچسب:, | 18:26 |


Ɖɛƨιɢиɛя